بهترین دکتر پروتز سینه
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

جراحی پروتز سینه در تهران

همیشه خانم ها برای داشتن هیکلی خوش فرم تر و جذاب تر بسیار تلاش می کردند و به دنبال روش های مختلفی برای رسیدن به این ایده آل بودند تا به واسطه آن اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. یکی از این روش ها، انجام جراحی پروتز سینه در تهران است که می تواند جذابیت را در بانوان دو چندان کند. گاهی بر اثر افزایش سن در خانم ها و یا عوامل دیگری مانند بارداری و شیردهی، سینه ها دچار افتادگی و عدم تقارن می شود و یا حتی در برخی دیگر به دلایل ارثی بافت ماهیچه ای کمی در این ناحیه دارند، از این رو به دنبال روشی کم خطر برای افزایش سایز سینه خود و یا اصلاح فرم آن را هستند.

 

 

 

هزینه عمل پروتز سینه در تهران چقدر است؟

قیمت پروتز سینه مانند سایر جراحی ها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: هزینه بیهوشی، تجهیزات بیمارستان و جراحی، آزمایشات تجویز شده توسط پزشک، داروهای تجویز شده و دستمزد جراح و…..

هزینه عمل زیبایی سینه زنان

مهارت و تجربه بهترین جراح سینه

اگر افرادی که متقاضی انجام روش زیبایی پروتز سینه هستند قبل از انجام این جراحی در مورد دکتر و جراح مد نظر خود همچنین در رابطه با چگونگی انجام عمل پروتز سینه تحقیق کنند به طور حتم نتایج بهتری را از عمل خود به دست خواهند آورد زیرا با مشاهده نمونه کار های دکتر ورضایت مراجعه کنندگان قبلی عمل‌های زیبایی ارائه عکس، فیلم و ویدیو لایو و زنده از جراحی نتایج بهتری را در بر خواهد داشت.در نتیجه مشاهده نمونه کارهای متعدد یکی دیگر از نشانه‌های بهترین دکتر جراحی سینه است. پزشکی که مرتب با بیماران خود در ارتباط است و از روند جراحی و درمان مراجعان خود تصاویر و ویدیو زنده منتشر می‌کند، در واقع مهارت و اعتماد به نفس خود را نشان می‌دهد. در این زمینه سلیقه مراجعه کنندگان یه امر کاملا متفاوت و متغیر است شاید یک مراجعه کننده از یک حالت و فرم سینه جراحی قبلی رضایت نداشته باشد و این را بیان کنند که این جراح زیبایی اصلا در این زمینه تجربه ندارد. باید بیان کنیم که خیر، به این صورت نیست، جراحی زیبایی برای هر فرد معیار های متفاوت و متغیری را دارد که باید شما قبل از مراجعه به دکتر و آماده شدن برای جراحی باید یک جلسه معاینه و مشاوره را با پزشک خود انجام دهید تا به نتیجه برسید که چه فرمی را مد نظر دارید. در واقع باید توجه کنید که تا حدی درک ما از زیبایی، نسبی و سلیقه‌ای است.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

اگر شما برای انجام این جراحی زیبایی نزد یک پزشک مجرب و متبحر مراجعه کنید باید به این نتیجه برسید که هر عمل جراحی زیبایی باید به رعایت اصول دانش زیبایی‌شناسی و تناسب اندام، شرایط بدنی و خصوصی هر بیمار، خواست ذهنی و انتظار هر فرد از عمل خود و دیگر شرایط نیز توجه کند. انتخاب یک پزشک به عنوان بهترین جراح آن هم بدون داشتن نمونه جراحی‌های قابل قبول و رضایتمندانه، کار ساده‌ای نیست! بهترین دکتر جراح سینه بدون شک تعداد زیادی از جراحی‌های مشابه را به صورت موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشته است. شما می‌توانید با مراجعه به حساب‌های کاربری پزشک در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت او، نمونه جراحی‌ها و نیز نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. عضویت در انجمن‌های تخصصی مرتبط، گواهینامه‌ها، داشتن بیمارانی از خارج کشور و… همگی دال بر توانمندی پزشک است.

بهترین متخصص سرطان پستان

پروتز سینه چقدر ماندگاری دارد؟

پروتز های سینه که امروز مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به صورت طولانی مدت استفاده شوند. این پروتز ها مشکلی برای فرد ایجاد نمی کنند که نیاز به تعویض داشته باشند. ولی در گذشته پروتز ها تاریخ انقضا داشتند و بعد از مدت زمان مشخصی باید تخلیه و تعویض می شدند. برخی زنان ممکن است که بعد از 10 سال نیاز به جراحی داشته باشند و این مورد به دلیل ایجاد مشکلی مربوط به پروتز است که نیاز به تعویض آن را ایجاد می کند.

بهترین جراحان پروتز سینه در تهران

انتخاب بهترین جراح در این زمینه یکی از مهم ترین فاکتورهای رسیدن به نتیجه عالی از این جراحی زیبایی است. یک جراح خوب در تهران کسی است که سلامت بیمار خود را در اولویت قرار می دهد و بعد از آن به ظاهر و زیبایی توجه می کند. بیمار می تواند با جراحی نزد یک پزشک با سابقه و ماهر در این زمینه بدون هیچ استرسی عمل خود را انجام دهد و به نتیجه مطلوب از آن دست یابد. پزشکان بسیاری هستند که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند، به همین دلیل پیدا کردن یک جراح حاذق کاری دشوار وزمان بر است. ما در ادامه مطلب لیستی از بهترین جراحان پروتز سینه در تهران آورده ایم و بیوگرافی مختصری از آنان را نیز بیان نموده ایم.

مهمترین عامل در کسب نتیجه مطلوب از عمل های زیبایی به خصوص عمل های زیبایی سینه ، دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه است. بررسی سوابق پزشک و پرس و جود از بیمارانی که قبلاً زیر نظر پزشک مورد نظر شما این جراحی پروتز سینه را انجام داده اند می تواند در انتخابی آگاهانه به شما کمک زیادی کند. یک انتخاب مناسب ، شما را از مراجعه های بعدی برای انجام عمل های اصلاحی یا برطرف کردن عوارض احتمالی این عمل بی نیاز کند. برای مشاهده نمونه کارهای پروتز سینه دکتر موسی زاده می توانید به صفحه ایشان در اینستاگرام با آدرس @drmoussazadeh مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: